Chipboardalfabetet

Eftersom flera undrat kan jag väl passa på att avslöja att chipboardalfabetet jag använde till Leksugen-LOn är Heidi Swapp, "she", jag köpte dem av Annika på Scrapperiet. Har redan hunnit använda dem till en LO till, men den kommer senare!

Och jag hade fel, jag hann scrappa lite idag. Linn var bättre och gick på Pippi-föreställning med sin pappa och Julia sov och då fick jag lite inspiration att scrappa. Visserligen blev det inget till Scrappiz CC, men ändå. Visst är det underbart hur barn ena dagen kan ha riktigt hög feber och nästa vara i princip som vanligt? Själv är jag hängig ett tag efter också...

Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK, ska genast lägga in en beställning till scrapperiet....

2007-03-05 @ 15:16:34
URL: http://angel60.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0