Bara ett litet kort

Ja, inte har det blivit så mycket pysslat med en liten sjukling hemma, men ibland vill hon att vi ska stämpla och måla, och då brukar jag passa på att använda mina färger eftersom det ändå bara är jag som ska måla. Själv vill hon nämligen bara sitta och titta på och bestämma vilka färger jag ska använda. :-)

Krya p? dig

På det här kortet var hon dessutom med och bestämde att jag skulle ha blombandet längst till vänster, jag tyckte det såg lite tomt ut innan och då tog hon det och sa att jag skulle ha det där. Och så fick det bli! Stämpeln är (som vanligt) från Magnolia och färglagd med akvarellpennor, texten är magnetstämplar. Ibland glömmer jag nästan bort vissa saker jag har, mina magnetstämplar är exempel på sånt. Men så kommer jag på att jag har dem och det är ju smidigt till kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0