Äntligen lite nya LOs att visa!

Visserligen är inte den ena helt ny, men jag har inte kommit till skott att scanna in den innan.

N?
Den här är en lift av en av Jennys LOs i senaste numret av Scrapbooking mm, blev så inspirerad att använda lite hobbyfärg (även om det var akrylfärg hon använde). Jag har kommit på att jag dels har väldigt få LO med mig själv på och att det blir många fler med Linn än med Julia än så länge, så det ska jag försöka ändra på har jag tänkt mig. Det blir förmodligen mycket lättare att göra fler med Julia än med mig på förstås, jag håller mig mest bakom kameran...

H?ll i dig
Det här är ett kort jag tänkt scrappa rätt länge men inte riktigt vetat hur jag ville ha det. I ett försök att komma bort från svarta, vita och naturfärgade bakgrunder fick det bli grön CS. Hela LOn är egentligen inte så mycket om när Linn red utan min egen oro när hon sitter uppflugen på en stor häst...

Här hemma är vi fortfarande sjuka lite till mans, Julias feber verkar inte riktigt vilja försvinna utan har snarare gått upp de senaste dagarna. Linn verkar visserligen bättre, men sover flera timmar på dagen och sedan utan problem hela natten, och det tyder på att hon inte är helt frisk hon heller. Martin och jag är hängiga, förkylda och rätt trötta båda två, hoppas snart det vänder så att vi kan få njuta av den annalkande våren! För visst är det lite vår i luften nu?

Kommentarer
Postat av: Ängel60

Vilken härlig LO med hästen, är det Ok om jag scrapliftar den? Har ett på min bonusdotter till häst som jag inte riktigt vetat vad jag ska göra med.... Gillade ditt färgval. /ängel60

2007-03-08 @ 22:14:42
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Petra

Ja, visst känns det att det är vår i luften! Jag blir lycklig när jag vaknar varje morgon och inser att det är ljust. PIGGARE!!
Ses vi i morgon?
Kram

2007-03-09 @ 08:27:06
URL: http://petraunne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0