Inte så mycket pyssel

Däremot har Martin och jag påbörjat flytten av alla saker uppe, så att Julia ska få ett eget rum. Eftersom Martin inte behöver "sitt" rum längre då han har en bärbar dator, ska jag få ha min scraphörna ute i hallen som varit hans innan. Men inatt får Julia bara ha sängen inne i sitt nya rum, mina saker finns fortfarande kvar där än så länge. Jag har inte riktigt bestämt mig för hur jag vill ha det i min nya hörna, men vi var ialla fall och köpte en ny hylla på IKEA som ska upp där. Jag får nog surfa runt lite och leta bra idéer!

Kommentarer
Postat av: Camilla

vad kul att du ska få ny pysselhörna :-)
Vi ska måla om i köket det ska bli skönt jobbar på att få ny kökslampa och klocka dit med,helst gärna ett nytt köksbord med men man får gå lugnt framåt :-) :-) ska bli skönt med ny färg på väggarna iallafall
Ska vi scrappa nästa vecka? ;-)

2007-06-06 @ 22:17:00
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: Annika K

Härligt med ny pysselhörna! Ska bli kul att få se resultatet sedan!

2007-06-07 @ 17:45:13
URL: http://www.sajk.com
Postat av: camilla

Hej
Vill ni komma hit och bada imorgon? Jag kan göra en rabarber smulpaj med :-)
Kram

2007-06-10 @ 10:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0