Namnskylt

Jag har inte hunnit med att pyssla så mycket den här veckan, men till helgen hoppas jag hinna med lite när jag ska på scarpträff hela helgen! Igår fick jag i alla fall gjort namnskylten till träffen, vi som anordnar har bestämt att vi ska ha våra klara innan ifall vi inte har tid att sitta ner och göra dem i början när alla andra ska göra sina. Här är min!

Namnskylt

Igår bakade jag först grovt bröd och sedan lite ljusare till träffen. Tyvärr sov inte Julia som jag tänkt mig, och eftersom hon inte alls ville sitta själv på golvet då fick jag ha henne i bärselen. Inte det allra smidigaste, men det gick ju även om det inte är något jag rekommenderar. Måste nog göra lite mer bröd idag, det är ju svårt att beräkna när det är till många. Oj, vad jag längtar till träffen imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0