2 LOs från träffen

Här är två av de 4 LOs jag gjorde på träffen i helgen. En av de andra ska jag fundera lite till på om jag ska göra något mer på, den 4:e och sista är gjord efter en skiss i Scrapbooking mm, den ska jag fundera på om jag ska skicka in eller inte.

nybadad
Upplägget är liftat från en LO i boken "Step up your scrapbooking". LOn handlar om Linns rutiner när hon har badat, det är nämligen väldigt viktigt att man gör allt rätt då!

3 små gummor
Den här LOn är gjord till skisstävlingen igår, upplägget passade mig perfekt. Bilden är från en dagisutflykt till Lill-Valla förra sommaren och fanns med på den cd med bilder vi fick av personalen på Linns gamla dagis. Jag blev så glad för de bilderna, för det är ju inte så lätt  att ta själv och det är ju ändå rätt så stor del av Linns tid hon är på dagis.

Båda dessa LOs är gjorda med några av mina favoritfärgkombinationer för tillfället, rosa och brunt respektive svart, rött och vitt är det rätt ofta just nu!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jättefina LO's!! Jag är oxå lite halvmanisk på rosa och brunt, tycker det är supersnyggt!!
Så roligt det var i helgen!! Min första, men definitivt inte sista träff!
Ang kort så har jag börjat göra det lite, tycker det är kul, men jag önskar jag hade mer stämplar!! Såg oxå en massa fina magnolior ikväll när jag surfade runt lite...

2007-02-07 @ 02:14:45
URL: http://snorsk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0