Färgstark LO!

Några av Scrappiz-redaktionens medlemmar gjorde en kul grej, vi lottade två helt slumpmässiga färger att göra en LO av. Jag fick rött och orange på min lott, och såhär blev resultatet:

lilla stjarna

Rött är ju en av mina favvo-färger när jag scrappar, men jag har inte använt orange till det så ofta, så det var lite kul att testa. Så fort jag fick färgerna visste jag vilket foto som jag skulle använda, Linns overall passar så perfekt! Journalingrutan har jag gjort själv, såg ett tips om det på Scrappiz och tyckte det blev lite roligare än att bara skriva på ett enfärgat papper. Hela artikeln finns här.


Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

TACK underbara du för att jag fick titta in i er resedagbok. Vilket spännande äventyr.
Min Johanna hade också resdagbok när hon var på Mallorca och jobbade som showartist det var så roligt att följa hennes liv, man är ju med på ett annat sätt. Kram Aase

2007-12-09 @ 11:15:20
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Mette

Underbar!
Vilka färger! :)

Kram
Mette

2007-12-09 @ 19:38:26
URL: http://mettka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0