En LO till tidningen

Idag kom nya Scrapbooking mm i min brevlåda, så nu har jag lite kul att läsa! Då kom jag på att jag gjorde en LO efter Helenes skiss till detta nummer som jag inte visat. Färgerna är lite klarare i verkligheten och texten inte fullt så sned.

sotnosen

Jag gillar verkligen Helenes skisser, och ibland kikar jag in på hennes skissblogg för lite ny inspiration, väl värt ett besök om man gillar att jobba efter skisser!

Tyvärr blir det ingen scrapträff på lördag för min del eftersom vi ska till svärfar för lite julfirande istället, vi kunde ju inte åka innan när vi var magsjuka. Trist eftersom jag verkligen sett fram emot den så länge, men som tur är så kommer det ju fler tillfällen. Och inte minst, vår stora träff i februari närmar sig med stormsteg! Kika in på vår hemsida om du är sugen på att komma och scrappa eller kanske bara kika in och se vad vi gör eller bara handla lite!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad härlig den var,fotot med.
Här har N kräkts ganska så ordentligt nu,så vi får se vad det blir av detta....Ligger i soffan och sover nu gör hon.Stackarn man lider verkligen med dom när de är sjuka.

2007-12-27 @ 17:04:05
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: kikkan/Lotta

Vad tråkigt att ni fick eran jul förstörd pga magsjukan. Inget vidare....

Vilken härlig LO, bara tokgillar alla stjärnorna. Sååå snyggt, den iden kommer jag garanterat att lifta.

Gott nytt år!

2007-12-30 @ 19:48:24
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0