Det blev en konstig jul...

Vi åkte ner till mina föräldrar i lördags kväll och umgicks med dem och min syster med familj hela söndagen, riktigt mysigt förstås! Fast vi hann bara hem från en trevlig middag hos min syster innan de ringde och sa att det var magsjuka/vinterkräksjuka på gång hos dem... :-(

Under natten och julaftonsdagen hade 4 av 5 i familjen blivit dåliga och vi fick fira själva hemma hos mamma och pappa. Jag är allmänt nojjig med just magsjuka och började må illa så fort jag hörde något om det, så jag satt väl mer eller mindre bara och väntade på att bli sjuk hela julafton. Men jag kunde i alla fall äta som vanligt ändå till kvällen, då blev det totalstopp och inatt har jag, Linn och mamma varit dåliga. Efter mycket funderande bestämde vi oss för att åka hem, lite jobbigt om Martin och Julia skulle bli dåliga på vägen upp! Så vår planerade tripp till svärfar idag gick om intet, får se när vi kan åka dit istället. Linn är som vanligt nu, och jag mår hyfsat men är matt och har inte ätit på hela dagen, Martin känner sig lite konstig och Julia är lite gnällig, så vi får väl se hur det går i kväll och i natt...

Hoppas ni andra har haft en bättre jul!

Kommentarer
Postat av: Camilla

nej fy vad jobbigt!!!Hoppas ni klarar er utan att behöva dras med det någon längre stund.
jag har haft huvudvärk och mått illa hela dan här men det beror på huvudvärken mitt illamående.
Har precis kommit hem från Fs faster och blivit överösta med en massa godis,hon har precis gått i pension från Cloetta.Och jag som inte ska äta mera godis.
Krya på er nu vännen!!
Kram

2007-12-25 @ 18:09:33
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: Sara

Nämen vilket skit!! Att inte magsjukor kan ha vett att hålla sig undan på självaste julafton!! Hoppas ni mår bra snart och att resten av familjen klarar sig.
Själv har jag ätit så jag tror jag blir sjuk... Men det är ju nästan självförvållat... ;-P
Hoppas det blir bättre snart som sagt!
kram Sara

2007-12-25 @ 19:41:35
URL: http://snorsk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0