Tack!

Måste passa på att tacka för alla kommentarer här, det är så kul att se vilka som varit här! Angående förra kortet kan jag hålla med om att texten syns lite dåligt, det dock är lite bättre i verkligheten. När jag gjorde det funderade jag på att använda brunt istället, och det hade ju ökat synligheten, men jag tyckte det blev somrigare med orange...

Imorgon ska vi ha kräftskiva, så idag ska jag göra en smaskig glassbomb att ha till efterrätt då. Ska nog ta och kolla om jag redan lagt ut det receptet, annars måste jag nog dela med mig av det, för den är så supergod!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhh glassbomb vad gott!!! Men tyvärr missar vi den... fick hämta Emelie (ja Nathalie med såklart)tidigare idag hon var dålig i magen.Blev ett par bajsblöjor där.Och uppe i 3 hemma nu.Så det är väl bästa att stanna hemma ifall att.Nathalie hade ju samma förra veckan men där misstänker jag kålen men ingen sån mat idag.Men försäkerhets skull så vi inte drar med oss nåt det är väl fler barn som kommer?
Hoppas ni får det trevligt iallafall ät lite för mig med :-)
Förresten hur många blad ska vi skriva ut till Örebro och ta med tycker du?
Kram

2007-08-17 @ 17:00:38
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0