Klar med Scrappiz sommartävling!

Nu är jag äntligen klar med sista delen i Scrappiz sommartävling! Känns väldigt kul att genomfört alla delmomenten trots att jag inte har minsta chans att vinna de stora priserna! Jag har fått tänka till och gjort och använt metoder och saker jag normalt inte använder och det är ju alltid roligt, eller hur?! Sista deltävlingen hade temat "Jag", och när jag såg en LO i en äldre SS så snodde jag upplägget från den. Dessutom skulle man för att kunna få lite bonuspoäng använda olika fastsättningsmetoder.
1. maskinsöm för att fästa pappret
2. handsytt runt hjärtat
3. blommor fästa med brads
4. overlay fäst med akrylfärg
5. foto fastsatt med snurrgem
6. snöflinga fastsatt med miniöljett
7. blomma fäst med knapp och floss
8. röd tag fastknutet med band
9. foto fastsatt med flatclips (heter det så?)
10. pärla med hjärta fastsatt med säkerhetsnål

Såhär blev min LO:

gillar jag

Jag har ju inget uttalat BOM-album, men har några LOs som jag väl skulle kunna låta gå under BOM, och jag kommer nog göra fler framöver för visst kan det vara kul för eftervärlden om jag också finns med på några sidor? Kan väl erkänna att jag är rätt nöjd med den, kul med allt pill, men jag är glad att inte alla mina LOs tar så lång tid att göra...

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, såg din LO om det du älskar, skrämmande mycket som jag tänkte. JA, det gillar ju jag med! Kul att samla ihop det så...kanske knycker den idén.
/carro

2007-08-03 @ 20:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0