Har gjort receptkort

Nu har jag gjort 2 nya receptkort till min kära väns receptalbum. Hon har en ängels tålamod, för hon fick albumet på sin 30-årsdag och det är sådär 1,5 år sedan... Eftersom jag inte hade möjlighet att göra själva receptkorten så fyller jag på efter hand. Men glömmer liksom bort det mellan varven när vi inte träffas. Innan har jag oftast återanvänt idéer från när jag var med i receptswappar, men de här har jag inte gjort innan.

Chokladkn?ck

Kan meddela att dessa knäck var kanon, nästan bättre än vanliga. Men så är det ju det här med tradition, så jag gjorde förstås vanliga också i julas! :-)

Budapestrulle

En av mina favorittårtor/bakelser!

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Hej vilken underbar födelsedags ide´får man knycka den? Pappren du frågade efter är från Scrapperiet. Fancy Pants serie Floral chic. underbara papper med baksida. bara älskar dem finns även en collection som heter kewl... lika underbara. ha det gott.
Kram ängel60

2007-04-24 @ 13:06:08
URL: http://angel60.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0