En härlig vårdag!

Idag har jag och flickorna haft besök av kusinerna, och det har förstås varit jättekul! Först var vi en sväng i Trädgårdsföreningens lekpark, hem för att äta, ut igen i det vackra vädret, fika, ut igen och så Bolibompa och mat. Eftersom min syster och två av barnen börjat scrappa så har de även hunnit med att låna min QK och Revolution lite, är ju bra att de kan låna lite av mig. De hade med sig två nya revolution-dies också, dels borders och dels den med parenteser av alla de slag, är så nöjd med dem! Kameran har varit med, men några bilder blir det inte här eftersom jag inte kan få in dem på datorn...

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vissst har det varit ett
underbart vårväder idag?

2007-04-14 @ 21:01:29
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0